بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، ٢٤ ديسمبر ٢٠١١

BGP Lab File


بسم الله والحمد لله والصلاة والسلام علي رسول الله وآله وصحبه وإخوانه وسلم

BGP Lab File "GNS3"



Download التحميل


ولا تنسوني والمسلمين من صالح الدعاء
وصلي الله وسلم وبارك علي المصطفى وآله وصحبه وإخوانه وسلم

هناك ٧ تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمة الله
    فين الفيديو ياهندسة
    جزاك الله خيرا على جهودك

    ردحذف
  2. وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    للأسف مفيش فيديو، انا وضعت ملف اللاب فقط علشان لو تحب تطبق اللاب ميخدش منك وقت في عمل اللاب والاعدادات التانية
    ربنا يوفقك
    وصلي الله وسلم وبارك علي المصطفى وآله وصحبه وإخوانه وسلم

    ردحذف
  3. بسم الله ماشاء الله
    انا عايزك تديني كورس في ال np


    انا حلمت انك اشتريت عربية إسبرانزا لونها اخضر فاتح
    ربنا يوسع رزقك



    ابوسهيل

    ردحذف
  4. اللهم آمين وإياكم يا Boss، بس علي فكرة انا مبعرفش اسوق، انا كبيري علي العجلة،ههههههههههههههه
    اه صحيح انا مشفتش الولا آدم، ابعتلي صورته علي الميل بالله عليك، وابقي طمني علي صحتك وعلي صحة الحاجة ربنا يشفيها ويعافيها
    صلي الله وسلم وبارك علي المصطفي وآله وصحبه وإخوانه وسلم

    ردحذف
  5. what about security?
    do you know any one needs ccna security guy?

    abousuhail

    ردحذف
  6. why you didn't study the voice?

    abousuhail

    ردحذف
  7. اه يا Boss اعرف ناس عايزين سيكيوريتي بس يكون عندك معرفة بالفايروول
















    فتح الله التانيين

    ردحذف

ضع تعليقك هنا ثم اضغط علي زرار كتابة تعليق وتذكر قوله تعالي: "ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد"، سورة ق